ח"כ ניסים ואטורי: "לא רצינו לפרק את בית המשפט"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ ניסים ואטורי: "לא רצינו לפרק את בית המשפט"

    בראיון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" אמר ח"כ ניסים ואטורי מ'הליכוד': "תמיד היינו גדולים בלריב, כאילו אין לנו אויבים מבחוץ. לא רציני לפרק את ביהמ"ש העליון, רצינו לתקן אותו. היו סיבות לרוץ עם הרפורמה. באתי לחדר כדי להתנגד למתווה, אבל בסוף הצבעתי בעדו כי זה לא כזה נורא. זה לא הוריד את ההתנגדות מהצד השני שנלחם בממשלה"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ניסים ואטורי לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "קוראים לזה ריכוך, אני קורא לזה מסלול חקיקה מסוים, להביא את זה בהסכמות, כדי לשמור על אחדות בעם ישראל. בית המקדש חרב מהעניינים האלו, צריך לשמור על אחדות בעם ישראל. צריך להידבר, לא לפרק את צה"ל. תמיד היינו גדולים בלריב, כאילו אין לנו אויבים מבחוץ. לא רציני לפרק את ביהמ"ש העליון, רצינו לתקן אותו"

    "היו סיבות לרוץ עם הרפורמה. באתי לחדר כדי להתנגד למתווה, אבל בסוף הצבעתי בעדו כי זה לא כזה נורא. זה לא הוריד את ההתנגדות מהצד השני שנלחם בממשלה, הם רוצים למנוע מנתניהו להיות ראה"מ לא להידבר. היה שינוי אבל זה לא רחוק מההצעה המקורית. כעסו על לוין כי זה היה במפתיע, לא הייתה הסברה מספקת וזו הסיבה שאני מתראיין עכשיו"

    "מה שנותן לשמאל דלק אלו האנשים בליכוד שבעד ריכוך המתווה. יש בליכוד מכל הזרמים, אנחנו מדברים בתוכינו, בסוף יהיה איזון במערכת המשפט, אנחנו לא רוצים ריסוק" סיכם ואטורי.

    האזינו:
    ואטורי



    0 תגובות